Madeleine Wall

Paket 1

Publicerad 2016-08-23 18:25:35 i Allmänt, Baby,

Idag kom första paketet och ja eftersom det var ljusslingan jag ska ha runt fönstret så måsta jag självklart sätta uppgardinstången rosa gardiner sen ljusslingan på det och vart super nöjd!! Fick även ett bädd set till spjälsängen, men kommer inte användas på ett tag då vi ska ha vagga inne i sovrummet först. Och köpte en matchande filt som är så där supermjuk som passar till bädd sättet. Och snuttefilt som är exakt lika som speldosan jag köpte tidigare.

Imorgon kommer nog paketet som innehåller lite möbler :D

35 kulor i vitt och två olika färger av rosa. 
 
 

Matchar till speldosan jag köpte förut.

Twistshake i färgen peach
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela