Madeleine Wall

Bio-Oil

Publicerad 2016-08-15 19:46:25 i Allmänt,

Kli kli kli... Ja det börjar klia på magen nu pga den växer kanske? Men är mer som det klia invändigt men tänkte börja använda denna igen nu. Tycker den va super efter min gastric bypass även använt smörjt in alla mina ärr efter bröst operation, GBP, och bukplastik och jag har typ inga ärr alls. Så hoppas jag slipper få värre hudbristningar iaf. Även om de ofta beror på hormoner osv. Men inge kul med illröda ränder över hela magen även om man vet att de va nå bra denna gång.

 

Hade på mig den nya tröjan idag med som jag köpte när jag va uppe i Sundsvall sist, super skön att ha med ett par tajts, inget som trycker över magen. Och ja jag har tajt jag som sagt att jag ALDRIG mer skulle ha det för det är verkligen ett tjockis plagg för mig och hade det jämt som fet för de växer med en bara, farligt så är nog mer rädslan bli fet jag inte vill ha dom. Men just nu har jag inge annat val en att växa.
(Dålig bild med den är mörkblå och inte svart...)

TVÅ DAGAR SEN FÅR VI SE LILLEN GEN <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela