Madeleine Wall

11 dagar för mycket

Publicerad 2015-02-26 08:17:50 i Allmänt,

11dagar är typ 11dagar för mycket men i eftermiddag kommer han min underbara, jobbigt va ifrån varandra så länge men ibland så blir det så tyvärr <3 Jag är så glad jag bestämde mig för att börja träffa honom igen när de tog slut med mitt ex, för jag har verkligen träffat den rätta som har hjärtat på rätt ställa och är så som jag tycker en kille ska vara mot en tjej. Ingen har någonsin varit I närheten att fått mig känna mig så älskad som har kan få mig att känna och jag hoppas verkligen jag får han känna lika.

 
 

Igår flyttade sista valpen med, eller ja jag har ju min lilla Coco kvar så klart med känns redan så tomt från att haft 8hundar hemma har jag nu bara tre. Så nu vad ska jag hitta på liksom? tar ju massa tid med 8hundar. Men får väl tröna som en tok igen, annars lär jag snart klättra på väggarna.

 Marcus var den sista av valparna och flytta och han kommer jag va delägare på och han kommer bo med denna skönhet från min första kull och även min inköpta champion hanen Yoshi så där blir det ett riktigt bus gäng och ett super hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela