Madeleine Wall

VILA

Publicerad 2014-11-26 13:33:02 i Allmänt,

Vila vad är det!? Vart bätter i urinvägsinfektionen efter medicin iaf så nu kan jag gå utan för dörren utan att to jag ska pissa på mig iaf. Och vad gör man inte då? Jo går tv promenader på 7km vaddera sen idag ha jag tagit ett gympass och ikväll tänkte ta iaf en 7km runda igen. LOVE IT!! Kan inte saga annat e så om träning.

 

Igår så mötte jag Stina på stan för kaka middag och självklart vart det lite shopping med. Handlade ny bh med matchande trosor på twilfit, kan bara säga jag älskar deras underkläder sen bra att de har stora storlekar med. Sen har det blvit två nya tröjor sen lite nya nagellack osv.

 
Två nya toppar. Perfekt nu när vi går in i december snart. Den mörka är jätte guld glittrig, kanske ha när man ska ut käka kring mellan dagarna :)
 
Så kul handla nya underkläder, synd bara att de inte syns. Och killar märker väl dom knappt ;)

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-11-30 16:10:14

Vart är den röda köpt? Super snygg!

Svar: Den har jag beställt från Nelly :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela