Madeleine Wall

BUGG!!

Publicerad 2014-07-29 09:58:07 i Allmänt,

Skyller på dålig bloggande på det bra vädret ;) Ne men självklart vill man all sina lediga tid njuta av solen. För vilket kanon väder det varit sista tiden, var väl i lördags det var nästan för hett men ska inte klaga för jag ÄLSKAR värmen! Men visst jag skulle kunna blogga lite bättre men kanske för tillbaka den riktiga blogglusten i höst?

 

Träningen rull på bra nu med, har varit duktig att nu när jag jobbat har jag dragit iväg på lunchen så när man kommer hem kan man hitta på saker och ja det blivit del alkohol och badande. Men på gymmet tror jag aldrig svettats så mycket jag gjort sista tiden vet inte om de är för jag get mig fan på jag ska bli extra fit nu eller om det är värmen eller kanske kombinationen!? För det verkligen rinner svett av mig som aldrig förr. Längtar till älsk blir av med sin för kylning så han kan haka på med igen.

Hade namnsdag förra veckan med och gullig sambo som man har kom han hem med en blomma, han är verkligen för underbar <3

 

Helgen som var va Molle nere I Norrköping på svensexa så mamma kom ner och hälsade på mig så vi gick ut och kaka och drack på fredag sen på lördag på dan var vi ute shoppade lite osv sen på kvällen var vi ut till Furuvik och kollade på John Lindberg Trio & The Refreshments, riktigt grymma är dom och jag bara älskar JLT <3

 

BUGG!!
Fyfan så kul det kommer bli, jag och älsklingen ska gå på buggkurs I höst. Börjar den 4september och det är 14ggr. Så hoppas han fastnar för det med så vi kan fortsätta. För finns väl inge som är så kul som att åka iväg på dansbanan en kväll och dansa till bra dansband? Mysigt om inte annat.

 

Kommentarer

Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Publicerad 2014-07-29 20:53:41

aw gud vad du är sööööööööööt tack för den fina kommentaren gummsan <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela