Madeleine Wall

RUTIGT

Publicerad 2013-10-22 14:04:57 i Allmänt,

Jag ser nästan excel rutigt, har suttit med det hela dagen igår hela dagen hittills och blir några timmar till och resten av veckan.. BLÄÄÄÄ.. Men har massor och göra på jobbet. Men att komma tillbaka efter att varit borta 5veckor är de inte rek att sitta vid excel i flera timmar. Men jobbet måste göras och ingen annan lär ju gör det åt mig.
 
Annars rullar det på här med magen och promenader. Jag önskar jag kunna gymma, men om några veckor så. Och imorgon kommer min underbara hita så jag saknat likaså min lilla prinsessa Aimi som varit med honom, vet inte om hon kommer vilja stanna med mig så bortskämd hon blivit, haha.
 
Ihelgen åker vi två upp till Ljusdal, får han träffa min familj sen ska vi på fest på lördag så blir nog en bra helg. Hade tänkt tagit ledig nåndag nästa vecka då lillebror ska med ner men då vi är mitt i kampanjperiod som ska dra igång så inser jag att de är omöjligt :( men men...
 
Dagens..
 
 Saknade <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-10-22 22:31:54

Hej igen Madde!
Var ju hos läkaren idag, dom har skickat en remiss, så snart dimper det ner en kallelse med mitt namn på i brevlådan. Så skulle jag träffa någon som har hand om det och prata om det och vad allt innebär och sånt! Så förhoppningsvis kommer allting rulla på nu!
/Caroline :)

Svar: Hej. Åhh så spännande, ska hålla tummarna för dig nu :)
Madde

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-10-27 14:11:21

Vad roligt att livet ler mot dig, det är du värd!!

Svar: Tack snälla du <3
Madde

Postat av: Tess

Publicerad 2013-11-03 11:00:22

Hej goding ! :)
Nu har jag läst igenom en hel del här. Hade ju en del att ta igen efter mina två månader borta. :) måste bara säga att du har en himla fin lägenhet, och att du ser ut att stråla av glädje och lycka! Hoppas att allt är okej med dig iaf! :) kram

Svar: Hej! Tack så mycket du :D
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela