Madeleine Wall

LJUSDAL + 20års fest

Publicerad 2013-10-28 09:22:18 i Allmänt,

Det går upp och ner med bloggande..

Men har haft en kanon helg i Ljusdal iaf. Jobbade halvdag på fredag hem ifrån så vid lunch tiden åkte jag och Molle mot Ljusdal. Började med at jag fixade min naglar, ett måste såklart! Sen efter det åkte vi hem till Klara och Christian eftersom Lillian hade fyllt 3år för två veckor sen men jag har inte haft tid att varit upp innan, men hon vart iaf jätte glad över alla pärlor som hon fick, så risk för alla får pärlhalsband i jul nu ;) Sen på kvällen var vi ut och åt med pappa Markus och Kevin så det var riktigt trevligt.

 

På lördag var det dags för fest, anledningen till att vi åkte upp. Motorklubben hade 20års jubileum så vid 7tiden åt vi och drack där sen rullade det på så hela natten lång ;) Hade riktigt kul, finns inge mer underbart folk en raggare. Och trummis/sångaren i bandet "Go getters" som spelade sa att jag var den snyggaste bartendern han träffat, haha.. Ja det kan ju vara kul att höra med :)

Jag med trummisen/sångaren i Go getters.
 
Och igår vart det att åka hem vid två, lillebror följde också med då han har höstlov, så får se om vi hittar på nå speciellt någon kväll.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-28 17:08:34

O du börjar se så lycklig ut på dina bilder :)

Svar: Tack du <3
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela