Madeleine Wall

Konsultation - Art Clinic

Publicerad 2013-07-05 07:44:24 i Plastikoperation,

Igår var jag som sagt på konsultation på Art Clinic i Uppsala och det känns verkligen bra nu. Han rek dock att inte göra bröst och mage samtidigt för att få sånt bra resultat som möjligt då magen ska dras ner och brösten upp så är det bäst att göra dom varförsig men han kunna självklart göra dom samtidigt om jag vilja det. Fast när han sa att det ger bättre resultat att dela upp dom båda så bestämde jag mig för att göra det för om jag nu ska lägga ut så mycket pengar vill jag ha så bra resultat som möjligt.

 

BUKPLASTIK
Läkaren rek att köra buken först och den jag tycker minst om så det är bra. Det kommer bli en hel buk plastik jag hade särade magmuskler på ca 1cm och sen massa hud som ska bort. Dock var det inte mycket att fettsuga utan det var i princip bara skinn men det som fanns skulle tas bort. Och buk plastiken har jag bokat tid för så den 17september vid den här tiden ska jag vara på Art Clinic i Uppsala för operation, behöver jag säga att jag längtar!?

 

BRÖSTLYFT M. FÖRSTORING
Läkaren rek med att köra buken först och det ska jag göra så brösten hoppas jag kunna operera i början av nästa år. Men jag har provat ut inplantat och allt. 375cc runda high-profile större en det rek han mig inte att ta för att det ska se proportionerligt ut till min kropp. Man vill ju inte vara ett par vandrade bröst!? Däremot det vi tyckte olika var att han tyckte jag skulle ha dropp formade för att få mer "naturligt" utseende medans jag vill ha runda, för jag stör mig ej på att det syns att det är silikon tuttar, utan kan nästan tycka det är snyggas. Så får hoppas jag gjorde rätt val där iaf.

 

NEDRÄKNING TILL 17SEPTEMBER!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-05 09:41:50

Yeey!

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-07-05 13:24:59

Jag har inte läst din blogg särskillt länge, men du är en stor inspration för mig. Jag har länge tänkt på gbp op.
Hade varit awsome om du svarat på detta :) känner att jag skulle vilja prata med någon som gått/går igenom det jag möjligtvis kommer att gå igenom snart!
Mvh Caroline

Svar: Bara fråga om du undrar över något :) Funkar inte kommentera i din blogg.
Madde

Postat av: astrid

Publicerad 2013-07-07 12:26:17

fin blogg du har :)

Svar: Tack.
Madde

Postat av: Myzan

Publicerad 2013-07-07 16:08:13

Fasen vad gött att första operationen är bokad! Vet du hur länge du kommer att bli sjukskriven efter den? De där 20.000kr du fick ifrån försäkringen var ju iaf ett välkommet bidrag till dina kommande operationer! :) Hur mycket kommer hela kalaset gå på? (om du vill tala om det)..

Svar: Jo det känns toppen, riktigt skönt att få bort skinnet. Läkaren sa att jag blir sjukskriven 3-4veckor men sen får man inte lyfta över 10kg på 3mån så lär ju inte bli gym på ett tag då. Men jag får väl motionera desto mer =P Buken ligger på 64 000:-
Madde

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-07-09 20:04:41

Vad härligt att du fått en datum och bestämt inlägg, storlek osv!! Glad för din skull.
Kör du på silikon?

Svar: Jo dok är inte datum för brösten bokat utan blir början av nästa år om buken läker som den ska :)
Madde

Postat av: Vera

Publicerad 2013-08-18 13:42:47

Hej! Du är väldigt duktig måste jag säga! Jag vill fråga varför du inte fick bukplastik genom landstinget? Det brukar många få har jag hör med däremot annat som t.ex bröst o lår får man bekosta i de flesta fallen. Hur mycket får du betala för brösten?

Och hur ser dina armar och lår ut? Huden alltså? Hänger det eller är det löst? Och baken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela