Madeleine Wall

GRATTIS!!

Publicerad 2012-11-23 10:15:00 i Hundarna,

Är man snart 60 år? Jag hoppas inte på det men veckorna går galet fort så det är inte helt omöjligt. Men skönt med helg igen. Enda nackdelen är att det är pissväder ute grått och regningt och när man har tre små vita långhåriga hundar är det inte kul!! Efter en promenad ser det ut som man inte skulle badat dom på 6månader eller något sånt, så känns som man inte gör annat en att badar dom.
 
 
 
HURRA HURRA HURRA!
Idag blir det tårtkalas hemma.. Ingen vanlig gräddtårta utan en tårta gjort av pannkakor, grädde köttbullar skina sen lite sylt. Hmm konstig tårta? Det är en hund tårta.
Min älskade YOSHI fyller 3år idag och efter som han är min lilla bebis så ska han firas med tårta och paket ikväll.
Mitt lilla busfrö..

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2012-11-23 13:00:24

Tack för din fina kommentar! Nej gud hoppas vi inte är snart är 60 ;-). Men jag håller med. Tiden rusar fram och snart är det jul. Hjälp!

Svar: Ja den gör ju det. ne 60 vill inte jag heller vara snart:P
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela