Madeleine Wall

DAG 3 (efter op)

Publicerad 2012-05-31 19:58:16 i GBP,

Det går fotfarande bra att äta och dricka, men det känns som man inte gör något annat en att äter, men är ju det man äter så småa mängder fast känns ändå konstigt. Men jag kommer väl säkert snart in i vanorna:)


Så här ser min mat ut för denna dag:
Frukost: Lätt yoghurt
Mellanmål: Lätt mjölk
Lunch: Räkor, ägg soppa/slät
Mellanmål: Lätt yoghurt
Middag: Grönsaks soppa/slät
Mellanmål: Lätt fil


Det var riktigt skönt att få sova hemma i natt i sin egna säng, vaknade nån gång och hade lite ont men var säkert för jag rört mig för snabbt för så fort jag vaknade till och låg en stund så gick det över, och vaknade av de kanske 2ggr bara så det känns bra iaf. Annars har jag bara varit lite öm idag med, fast inte haft nå ont. Jag känner mig inte heller lika upblåst/svullen nu heller, är ju så klart en del kvar med känns som det blivit betydligt bättre

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-05-31 20:08:44

Grattis till din operation! Visst är det skönt att ha kommit hem och få lära sig nya vanor. Jag känner igen det där med att äta hela tiden.. Vissa dagar kändes det inte som att man gör annat än äter, men man vänjer sig.

Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela