Madeleine Wall

2012 07 30

Publicerad 2012-07-30 21:55:10 i Allmänt,

Denna dag har verkligen gått fort, har varit som på moln nu eftersom jag inte längre är en person som väger över 100! Visst 98kg är väl inte bättre, men det känns fan så mycket bättre.
 
MAT
Frukost: Hårdbröd m. messmör
Mellanmål: Frukt
Lunch: Kött m. potatis
Mellanmål: Frukt
Middag: Kött m. potatis
Mellanmål: Hårdbröd m. renost
 
Köpte hem kött som jag gjorde i ordning i går och kokade potatis så lär väl äta det hela veckan nu;) Skönt med så slipper man laga mat när man hemma själv.
 
TRÄNING
11356 steg
Längd: 8,97km
 
Skulle behöva komma iväg på gymmet nå i veckan med fast känns inte bra att lämna Aimi hemma helt själv. Men på onsdag blir det gym med sjukgymnasten så då måste jag lämna henne. Får se kanske ta ett pass imorgon efter jobbet? Annars får jag utgå lite extra.
 
 
 
Fredrik och hundarna har det underbar i stugan. Både jag och Aimi tycker att det är för lugnt här hemma nu..
 
En utav kjolarna jag köpte i helgen är typen som denna klänning är, kort fram lång bak, fast den är helt svart. Om det fin väder imorgon så tar jag nog den och då blir det bild.
 
 
Nu ska jag sätta mig kolla på vad vi har för bra film jag kan se ikväll :)

Kommentarer

Postat av: JD - Masa på

Publicerad 2012-07-30 23:04:40

fan vad grym du är :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-07-31 13:25:50

Grattis till å vara under tresiffrigt! Härligt va?! Fy farao va bra vi är!!

Svar: Ja det är underbart, något som för 3månader sen känndes som att dit tar det en evighet, och nu är jag här!=) Grymt jobbat du med=))
Madde

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-07-31 13:26:58

Men...varför ser jag inte min kommentar :((

Svar: det tog nog bara tid för den att komma upp?:P
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela