Madeleine Wall

Helg

Publicerad 2016-09-04 13:28:21 i Allmänt,

Fullfart denna helg..

Jobbade några timmar på fredag sen så va det bara att kasta Memphis och Phoenix i badet för på lördag åkte vi till Högbo på utställning. Men i spöregn kan de kännas onödigt och bada två afghaner för lika skitig nu som innan. Men ja fredag kväll va jag Marcus ute och käkade och sen åkte vi till svärföräldrarna och va där hela kvällen.

På lördag va som sagt Högbo ovh utställning i regn och efter det drog jag inte till Hävle shoppade lite och BARA till mig inga bebis prylar och det är inte vanligt nu förtiden. Sen åkte jag lämna lite saker som lillebror skulle ha innan jag rullade hem.

Gött :)
Trötta hundar påvägen hem
Tre par mya skor fick det bli sen lite linnen ovh mjukis byxor så tjockisen kommer i det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela