Madeleine Wall

Barnrummet

Publicerad 2016-08-18 19:02:35 i Allmänt, Baby, HUS,

ÄNTLIGEN klart!! Eller ja det saknas två handtag på garderobsdörrarna längst upp, skruven jag hade var för kort. Sen eftersom vi ska dra om el i helahuset så vi får jordat i alla uttag så ska farbror komma i helgen fixa det. Men allt annat är nu fixat, känns så skönt. Nu kan jag börja fundera på inredning, tur man ska till Ullared nästa vecka ;) Sen är det bara köks renoveringen kvar så allt ny renoverat på entréplanen. Tre sovrum, tv-rummet, toaletten va gjord när vi flyttade in sen hallen och köket blir nu eller ja vi ska börja riva i slutet av september. Kan ju bara säga tusen tack till släkt familj som hjälpt oss så mycket både invändigt och utvändigt med huset för att få det som vi vill.

 

FÖRE BILDER
Hemskt furu tak med furulister vad det, gult hemskt golv och mörka tapet
och grönt vid fönsterna.





EFTER
Målat tak, nyköpta lister överallt, ny dörrkarm + dörr, målade fönstret, elementet och garderoberna och dom bytte jag även handtag på. Sen nytt golv och nya passande baby tapeter. Nya eluttag blir det med ny dragen el så ett helt nytt rum till vår lilla prinsessa.

 

 

 

 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela