Madeleine Wall

STARGAZER BLEKNING

Publicerad 2015-06-30 10:06:35 i Allmänt,

Nästa vecka på onsdag åker löshåret ut så tänkte hitta på något skoj med håret då så har beställt STARGAZER BLEKNING som ska vara typ starkaste bleknigen så får se om jag bestämmer mig färga hela håret med det för att bli ljusare eller om jag gör nån slinga och sen kastar i nån härlig färg istället och behåller resten av håret mörkt, BESLUTÅNGEST DELUX. Men nå nytt ska de bli och skönt få kortare hår igen med, så måste väl se till boka klippningstid med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela