Madeleine Wall

START NOW!

Publicerad 2014-10-28 07:25:16 i Allmänt,

TRÄNINGSVECKAN
Måndag: fm: Spinning em: Gym
Tisdag: fm: Spinning em: PW
Onsdag: fm: Soma Moves em: Gym
Torsdag: Gym
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag:?
 
 

Oj det blir en dålig träningsvecka.. Och undanflykter har man ju alltid? Ne men torsdag kväll åker jag upp till Ljusdal för ska besikta Balder som skall flytta nästa vecka sen på fredag ska jag på Halloween fest och på lördag är vi ett gäng som drar till Borlänge för fest så det blir kul och hem till Gävle kommer jag väl söndag kväll eller måndag på dan!? Vi får se när iaf så därför blir lite svårt med pass men ut och gå på söndag ska jag iaf om de är så att jag blir kvar i Ljusdal.

 

Vikten? Oj den var det länge sen jag pratade om men var för den va lite dålig ett tag men nu har jag 1,5kg kvar till där jag ska ligga och nu när jag är igång med träningar osv Inga operationer som kommer hindra mig osv så kommer jag klara av att ligga där stabil med. Nu menar jag inte jag gick upp enormt men jag får panik på bara nått kg så att detta känns bra att jag är år rätt hall igen.

 

Mat? Just det är något jag tycker ja är duktig på iaf när man kommer till mina måltider. Äter frukost, mellanmål. lunch: mellanmål, middag mellanmål. Det blir iaf så under veckodagarna en helg kan ju se annorlunda ut då man är borta osv men håller mig ändå bra till att äta frukost lunch och middag.

 
Jag kommer aldrig kunna beskriva hur underbart/lättnad det är att inte längre vara den personen som är på bilden för det är verkligen en obeskrivlig känsla och så kommer jag det alltid låta vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela