Madeleine Wall

TVÅ UNDERVERK <3

Publicerad 2014-11-28 12:46:31 i Allmänt,

Inatt föddes en hane och en tik, Maaya skötte sig så bra och äntligen fick jag min tjej. Så nu kluras det på namn för fullt. Hanen har jag ingen anning alls om vad ska heta men något på C, så förslag? Tiken ska heta Coco Chanel eller Cho-ko Hoshiko.
 
L O V E
 
H E L G ! !
Underbart att det äntligen är helg med. och jag är ap trött eftersom jag varit vaken sen två inatt för då tyckte Maaya det var dags för bebisarna att komma, så jag somnar ovaggat ikväll kan jag lova om jag inte somar redan nu på jobbet. Marcus kommer ikväll med och vi kommer nog ligga mer död en levanade i soffan båda av oss, men imorgon ska vi ut åh shoppa och hör häpna det var hans förslag, en kille!? Skulle nästan tro han är gay ;) Sen på kvällen ska vi ut käka på Fullriggaren Skybar så det blir mysigt. Och sen massa valp mys såklart <3

Sen tränigen då? kan säga att efter gårdagens Muskel tabata pass vet jag att jag har en röv och lår för fy fan vad de svider idag.
 
 

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2014-11-28 20:37:33

söta

Svar: Så man smälter <3
Madde

Postat av: johanna

Publicerad 2014-11-28 20:55:07

Hej kolla gärna min blogg!!! Skulle bli jätte glad. Länka gärna era bloggar i mitt kommentars fältet.
http://www.johannanorins.blogg.se

Postat av: GoForFit

Publicerad 2014-11-28 21:05:30

Men ååååh, vad söta :)

Svar: Så man smälter <3
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela