Madeleine Wall

TORS-SÖND

Publicerad 2014-03-31 07:49:08 i Allmänt,

Lite dåligt bloggade, me har haft massor för mig så inte haf tid och inte orke heller.
 

I torsdags åkte jag ner med några kollegor till sthlm för att ha 2 dagar med alla kollegor på Open Universe eftersom vi är utspridda i hela Sverige. Och på torsdag kväll gick vi först till O ‘Learys och kolla på hockey då Djurgården spelade och vann, så underbart! Sen efter det vart det tre rätter på restaurang Niklas, verkligen jätte god mat och goda viner till det. men jag kände inte för att kvällen skulle ta slut där så jag mötte upp Kim på O ‘Learys igen så tog vi några glas där innan vi avslutade natten på gröna jägaren, så det vart verkligen en toppen kväll :)

 

Sen på fredag på eftermiddag kom jag hem till Gävle så Molle hämtade upp mig på stationen och Matte var även med för han hade kommit upp från Norrköping. Sen på kvällen var vi hos Renée med Helen och drack, skulle bli utgång men så långt han vi aldrig :P

 
Annars har jag gjort mer i helgen då? Lite shopping sen träning för hela slanten! :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Publicerad 2014-03-31 21:28:35

ahha anlita ngn från blocket ;) smidigast

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela