Madeleine Wall

SEMESTER

Publicerad 2014-06-27 08:30:16 i Allmänt,

 
 
Några timmar kvar sen går jag på semester, så JÄVLA underbart.

Däremot så har jag nog inge speciellt planerat på semester min. Imorgon blir det väl Ockelbomarkanden om det inte spöregnar vill saga då sen på Tisdag är vi ett gång som ska till Nor och dansa till Jannez, kommer bli grymt kul. Så blir väl säkert I Ljusdal till torsdag så min hinner träffa lite vänner där. Sen på Fredag åker vi till Västerås för bilutställning osv hela dagen sen är det fullfart hela kvällen/Natten där, lite kul man har bil att ställa ut nu med :)

Sen vad händer mer? Jag fyller 25 om typ 2veckor, oops när fan vart jag så gammal!? jag tog väl studenten I fjol? Mer lär väl hinnas planera iaf för har semester fram till 21 Juli så ja värmen du är välkommen nu! :)

 

KÖRKORTET
Var på halkbanan I tisdags och den gick bra men jag vet inte om den var så kul som alla påstår? Lite sladd osv men det gick ju inge fort och är ju det som är de roliga ;)

Sen har jag klarat alla teoritester på körskolan + provuppkörnigen så teoriprovet och körprovet är nu bokat. Så ni får hålla tummarna för mig när de är dags sen för proven, tank så underbart få klara på första försöket.

 

Ne men nu vet ni iaf att jag lever..

 Mina små växer så det knakar <3

Kommentarer

Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Publicerad 2014-06-28 21:18:58

Aw tack gumman <3 jo da dt e la fullt ös medvetslös men d funkar hahah ;) själv då? PUSS! <3

Postat av: Anki

Publicerad 2014-06-29 18:49:20

Välkommen till Västerås! Hoppas vädret blir bättre till nästa helg bara....

Svar: Det var ju toppen väder :)
Madde

Postat av: Rebecka

Publicerad 2014-07-06 23:14:10

Om du är gammal vid 25, vad är då jag vid 38? En fot i graven? ;) Haaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela