Madeleine Wall

29. Mina kompisar - 30 DAGAR

Publicerad 2013-06-11 20:11:35 i 30 Dagar,

Ingen nämnd ingen glömd ;)

Nu är de få som jag känner som vet om denna blogg då jag vill ha den mer privat för att kunna skriva lite mer runt om operationen vikt osv som jag kanske inte vill va lika öppen med annars. Men nån gång kanske jag låter andra läsa den med. Låter kanske barnsligt man så får det vara då :)
 
Ibland har jag funderat på om man kan göra gammla inlägg lösenords skyddad eller så? Men tror inte det funkar på blogg.se ? Någon som vet?
 
 
1. Lite om mig
2. Bild på din garderob
3. En bild på mig för 1 år sedan
4. En person jag ser upp till
5. Detta åt jag till frukost
6. Bloggarna jag läser
7. Den roligaste jag vet
8. Staden där du bor
9. I min väska finns...
10. Min framtid
11. Någon jag saknar
12. Mitt rum
13. Ett kort någon annan tagit på mig
14. Min högsta dröm
15. En kändis jag önskar att jag får träffa
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det jag köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie jag älskar
23. Mitt favorit nagellack
24. Ett kort på min dator
25. Detta är jag beroende av
26. Något jag vill ha just nu
27. Mitt framtida bröllop
28. Bild på sminket jag brukar använda
29. Mina kompisar
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2013-06-11 20:24:31

Jag har ingen aning om man kan göra så, men jag känner likadant. Alla man känner IRL behöver inte veta vad man skriver om i en blogg, det känns lite mer privat ändå även om sådana man inte träffat läser bloggen :)

Svar: Ja men det gör ju de :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela