Madeleine Wall

SÖNDAG

Publicerad 2016-03-14 08:26:57 i Allmänt,

Ja detta blev en jobb helg för idag drog jag till Orsa på villamöte men det är de värt kan va bra ha lite plus inför man ska flytta, ska försöka ta ledigt en vecka då slutet av april. Och det vart inte bara jobb det var så passande att de som skulle ha en av tikarna skulle hämta henne i helgen och det bor i Norge så nu slapp dom åka hela vägen så det var ca 6 timmar mindre för dom att åka så det vart riktigt bra. Så ännu en bebis är utflygen nu och bara två kvar en flyttar påsk helgen och den andra är leveransklar fört den 25Apil så den för jag gosa med ett tag till <3
EMI <3

Och man kan ju inte bara minska hundanatalet och speciellt inte när man ska flytta till hus och får massa mer plast så igår hämtade jag hem en ny hund så vi säger Välkommen till familjen Memphis <3

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela