Madeleine Wall

PÅSKEN

Publicerad 2016-03-28 21:00:57 i Allmänt,

Då var påsken över och tillbaka till vardagen imorgon men det har verkligen varit skönt att va långledig.
 
Åkte som sagt upp till Ljusdal redan på torsdag och den dagen spenderade jag hos mamma och älsklingen i garaget. Sen på fredag festa vi inte på isen som man bruka gör utan vi åkte till birsta och shoppa, och det vart visst ett hål i plånboken, haha! Hittade min underbara vit/svarta kohud sen lite lampor och andra små saker till hemmet. Sen vart det stor shopping till garderoben så nu har jag en massa nytt och fräscht till våren som är på G :D Nu gäller de bara hitta en bra lösning i huset hur jag ska kunna ha alla mina kläder, vilket problem ;)
 
Sen har lilla Etsu flyttat med så sitta valpen i E kullen har nu flyttat så nu är det bara en pojke från F kullen kvar och han blir kvar några veckor till iaf <3

Och på fredag händer det då skriver vi sista paprena på huset och det är vårat då! :D Wiiiiiie!! Så idag har jag packat de första lådorna och läre bli mer i veckan. Ska ta upp lite saker i helgen tänkte vi sen så får vi se om vi hinner börja måla något då eller om vi kör igång med det nästa helg.
 
Vackra Memphis

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-30 16:39:23

Har tittat på din blogg nu några gånger och är så impad ! Jag är själv gbp OP okt 2011 och bukplastik OP sep 2015 och nu på fredag väntas en bröst OP.. Jag är oxå väldigt mkt för träning och kost .. Starkt jobbat !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela