Madeleine Wall

FREDAG

Publicerad 2016-03-14 08:00:07 i Allmänt,

Tänkte skriva lite vad som hänt i helgen, händer ju inte allt för ofta nu kan man ju säga.

Sen ja tränigen går bra pågår för fullt löpning nu för att ha bästa konditionen till sommaren :D

 

Jo i fredags så var jag jobba på förmiddan i Uppsala för hade utbildning där med Telenor butiken sen efter det var det upp till Gävle igen för att ha ett möte och synda sig hem efter det eftersom första valpköparen skulle komma och hämta hem sin lilla kille <3 Och allt har gått så bra för dom så det värmer verkligen. På kvällen hade jag och älsklingen tänkt gå på bio men ingen var speciellt sugen så vi gick ut och käkade tre rätter på Östern Pärla inne i stan istället, jätte mysigt. Sen vart det bara en lugn kväll.

Förrätt Peking soppa och räkchips, MUMS!

 


Efterrätten friterad banan med glass, så gott och kan inte minnas när jag åt det sist.

 

 STORT lycka till Lotus i ditt nya hem <3

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela