Madeleine Wall

Kaos

Publicerad 2016-07-22 11:24:50 i Allmänt, HUS,

Ja det kanske är det minsta man kan säga det vart här? Började med att riva upp alla rabatter och det är inte några på detta hus och mitt upp i det skulle trall utanför altanen byggas med så kan jag säga vi haft jord, sågspån ja massa jävla skit lika mycket ute som inne? Plus hundar på det. Ja uscha fy och inte nog med det hålls ett rum på renoveras med. Så kaos är nog milt sagt.. Men ja man får tacka alla som hjälpt till för riktigt bra blir detta till slut. Och lagomt till detta är klart är det dags att sätta sig med köks planeringen för snart ska köket rivas ut och blir stor renovering av kök och hall med allt nytt och Gud vad jag ska njuta när de är klart för då är hela våningen ny renoverad och fräsch. Och då är det väl inte länge kvar heller till lillen ska kika ut. Om 11 dar får vi förhoppningsvis se vad det är för liten rackare som gömmer sig där inne. Och som gör jag mått skit typ hela tiden? Får ju tacka alla iaf som är så snälla och hjälper oss med renoveringen av huset.

Och nej jag kan inte hålla mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela