Madeleine Wall

BARNRUM

Publicerad 2016-07-10 16:28:16 i Allmänt,

Ja detta med bloggande går så där.. Står i valet och kvalet om jag ska öppna en annan där jag kan fortsätta skriva så detta får förbli min gbp blogg.

Men ja jag växer och blir fetare. Första känslan är att de skulle va ok att bli tjock då det är av anledning till man är gravid men nu när de typ är omöjligt att ha jeans och vissa tröjor börjar sitta tajt men man har ändå ingen riktig bebis mage så börjar man bara känna sig fet och inte gravid. Kan ju hoppas det släpper för ingen kul känsla. Vi har ultraljud bokat till den 2augusti så det ser jag fram emot. Och ja det suger mer och mer i shopping tarmen att köpa massa bebis kläder. Men hållit mig en men ska till Sundsvall i veckan så får väl se efter det då. Men jag stilla de lite igenom köpa golv, färg, välja tapet osv till barnrummet tidigare i veckan så det ska bli kul att fixa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela