Madeleine Wall

MÅL

Publicerad 2016-01-26 13:35:51 i Allmänt,

Från min verkliga mål vikt har jag aldrig nått men varit nära så nu jävlar när jag fått börjat kommit igång igen sen operationen så har jag bestämt mig för att i sommar ska jag nå den så är det bara. Jag ska va i mitt livs form ;)

 

Så ändrat lite i kosten osv för att få fart på vikten åt rätt håll nu. Så jag har bytt ut pasta potatis osv mot keso sen dragit ner på sötsaker sen har jag en extra promenad med en runda på 30min innan jag ska lägga mig utöver de andra jag går. Så första veckan resulterade det i -2.5kg så nu har jag 7kg som jag SKA gå ner, Så bara kämpa på nu :)

 
 Och när jag såg denna bild när jag var långhårig så tänkte jag bara åhh... Jag vill igen.
Så på fredag har jag tid bokad så då blir jag långhårig igen, LÄNGTAR!!
 
Det blir Black brown med Raspberry Mahogny slingor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela