Madeleine Wall

Ultraljud

Publicerad 2016-08-02 21:27:49 i Allmänt,

Idag åkte jag och älsklingen till Hudiksvall för att äntligen få gå på ultraljud. Och Vilken känsla det var att få se den lille där inne i fullfart. Vart flyttat från 28december till den 6 januari. Och pojke eller tjej? Eftersom vi vart flyttad så pass många dagar så var bebisen lite liten för ge nå garanterat och vi vart erbjudna ett nytt ultraljud om 2veckor så det tackade vi självklart ja till. Så den 17augusti får jag se den lilla igen så får hålla mig lite längre med shoppingen då :)

Vårar lilla underverk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela