Madeleine Wall

Ullared - Inredning - Hundarna - Kläder

Publicerad 2016-08-29 07:58:28 i Allmänt, Ullared 2016,

Ja äntligen har jag tagit sak i saken att packa upp sortera allt jag handlat, och ja det var nog lite mer en vad jag trodde faktsikt :P Får se om jag börjar få upp saker i em kanske. Men ja det var faktiskt bra där nere mycket fint till hemme fast ja jag har fullt och är inte så mycket för ha massa små saker hemma så vart ändå inte så jätte mycket till huset.
 
En fjäderlampa fick det bli som skall upp i sovrummet. Sen det där hjärta är det som lampor i men inte riktigt bestämmt mig en vart det ska upp. Fällen ska iaf ligga på rummet i barnrummet.
 
Jag har länge "tänkt" köpt matta tillsovrummet men aldrig blivit av men nu har jag en så då var den saken löst!
Sen schäfern köpte jag till mamma och ska hänga på dörren där tills dom kommer hem från utlandet :P
Sen gips som man har till babyn, en är en present.
 
Man kan ju inte åka väg och handla utan att handla till sina fyrbenta bebisar, även om de redan har ett fullt rum med saker så finns detju alltid plats förlite till. Fast om man ska vara ärlig 1 rum? Ja det har ett sovrum, ett eget dusch rum, sen ja ett eget trimrum..... Ne min hundar skulle aldrig va bortskämmda :P
 
Jacka med lite fleece i eftersom alla mina andra jackor sitter lite väl trångt :P
Sen vart det även mössa och vantar till den slarven som jag är....
 
En tjocktröja, Poncho, klänning sen två halsdukar till mig sen köpte jag en tjocktröja till Marcus.

Nattlinne, leggins och underkläder som man aldrig kan få för mycket utav!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela