Madeleine Wall

Ullared

Publicerad 2016-08-24 10:12:31 i Allmänt, Baby, Ullared 2016,

Jaaaaaa imorgon drar vi till Ullared. Som jag sett fram emot detta alltså, massa massa shopping! Har ju vart duktig gjort en lista med vad som e kvar handla till den lilla och ja allt ska såklart inte handlas där nere men lite av det iaf.

 

KVAR
Vagga
Vaggskydd
Spälsängskydd
Sänghimmel
Madrass
Täcke, Kudde (Vagga,Barnvagn)
Lakan
Bäddset

Skötbord
Skötbädd
Handduk Luva
Refil blöjhink
Termometer
Puder olja osv.

Babyvakt
Babygym
Nappar
Nappflaskor
Babymobil
Leksaker

Dregglisar
Haklapp
Pyjamas (56/62)
Strumpbyxor (56/62)
Strumpor
Byxor 62
Body 62

Åkpåse
Fårskinn
Babyneste

 

Ja nå av dessa saker tänkte jag väl handla på ullared sen till mig själv ska jag försöka hitta nå tjockis kläder sen hittar jag nog säkert nå saker att ha i hemmet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela