Madeleine Wall

Shopping galen?

Publicerad 2016-08-08 14:31:20 i Allmänt,

Ja om jag inte var det innan så lär jag ju bli det nu. Inge kul shoppa till en själv när man bara blir fetare och fetare och man istället kan shoppa en massa söta saker. Tur jag har en sambo som låter mig gå lös på allt med, haha nästan farligt.

Tur så är barnrummet snart klart, tapeterna är uppe golvet är lagt pappa kommer förmodligen ikväll sätter in nya dörren och sätter upp lister osv. Ska viss före efter bilder sen. Kommer bli så nöjd med det rummet.

När jag va i hudik i fredag för träffa läkare måsta jag självklart ut kika lite så ett babyset från Kappahl och en snutte från Lekia fick följa med hem :)
Sen i lördags va jag gjorde en galen grej i Söderhamn som jag kommer visa här längre fram så när jag va in på childrenhouse där så hitta jag lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela