Madeleine Wall

25%

Publicerad 2016-08-22 14:03:33 i Allmänt,

Idag jobbade jag min första dag på 100år kändes det som men kändes riktigt skönt med fast det bara är några timmar. Har inte jobbat sen maj pga illamående, otrolig trötthet och andra tråkiga syntomer jag fått av vara gravid, trodde seriöst inte man kunna må så här dåligt? Men har ibland lite bättre dagar nu så vi bestämde för två veckor sen att jag ska börja med att pröva jobba 25% hem ifrån så det känns super då jag inte har möjlighet åka in till jobbet då mitt illamående och allt annat är så olika från dag till dag och kan komma plötsligt. Men känns super att vara igång nu igen.

Vill bara bli pigg nu så jag kan jobba helt och orka rör mig osv lite nu innan det r dags för lilla tjejen att titta ut.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela