Madeleine Wall

MORA

Publicerad 2015-10-16 08:52:00 i Allmänt,

Ja här är det dött kan man säga..

Men inte i mitt liv iaf som tur är :P Fyllt upp med tränigen, redan 5 pass denna vecka så det är jag nöjd med och kroppen värker av träningsvärken. Kan säga det är underbart att jag håller igång tränigen nu för man blir så pigg utav den.

 

 Igår vart det en tur till Mora för utbildning av personalen. Kul komma ut ibland, nästa vecka blir det Malung.


 Min skitgris!! Andra bilen var efter utställnigen så han VAR nybadad... Första bilden är han elt nerdrägglad efter imåndags lekt med en grandis :P
 
Ihelgen tog jag och älsklingen en mys kväll på fredag gick ut och käka osv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela