Madeleine Wall

Holiday Club Åre

Publicerad 2015-10-05 13:06:38 i Allmänt,

Helgen spenderades som sagt i Åre med älsklingen och hans jobb, och det var helt fantastiskt. På fredag när vi kom dit vart det O ‘Learys och vart hel del och dricka man skoj vart det. På lördag var vi ut på byn kikade runt osv, sen på kvällen vart det ja jag vet inte hur många rätter men kanske 7totalt!? Och ja jag som är opererad fick väl smaka en sked av allt typ, haha. Var Wallmans som höll i det med underhållning och allt så det var skoj, vid 11 drog vi på O ‘Learys igen men dock vart det ganska tidigt för mig för var helt slut alltså. Så igår vid 8 var vi hemma i Gävle igen så inte så fräsch idag heller så det blir en luuugn månad.

 Utsikten från hotell rummet
 
Lunch med hjärtat <3
 
Åre choklad är ett måste
 
Ja som sagt det var vinter inspirerad duktning :P
 
Wallmans
 
 

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2015-10-06 20:36:32

Låter som en härlig helg ☺

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela