Madeleine Wall

SKRATTA ELLER GRÅTA!?

Publicerad 2015-02-16 14:47:52 i Vikt resan i bilder,

Ibland undrar jag om man ska skratta eller gråta åt det gamla? Alltså jag var så omedveten om hur stor jag var alltså, skrämmande på riktigt och de är nog de som gör att jag än idag kan känna mig lönn fet! Det som förändrats bara de senaste året är att jag inte skäms längre för jag varit fet, förr skulle jag aldrig typ visa en kille jag träffa hur hemsk jag sett ut men nu skulle jag kunna göra det men däremot skrattar jag åt det hemskt nog. Det är på något sätt som de hänt på lossas eller vad man ska säga.

2011

2011
Jag är ju som en vandrande köttbulle.. eller VAR!
 

 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-02-16 19:34:12

Så kul att få följa din blogg! Jag kommer göra min GBP-operation den 9/3 och är så taggad! Tack för en inspirerande blogg!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-16 20:53:02

Hittade dig när jah googlade på folks vikt resor. ...vilken skillnad ...wow grymt bra jobbat. .du ser verkligen strålande ut nu ;)
Sjäkv vägen jag 90kg och är 160cm så jag borde väga runt 54-58kg..
Blir tyvärr inte beviljad nån operation då mitt bmi inte är högre än 40 :(
Du är en förebild för mig nu för o nå mitt mål :) tack o va kul att du delar med dig
Kram Angelina

Svar: Tack så mycket :) Ja jag kan lova det är verkligen som jag fick en chans att få mitt liv tillbaka.
Tråkigt de blev så jag vart också nead först. men du kanske kan söka vidare I annat landsting? eller alla kör kanske på 40 nu?
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela