Madeleine Wall

ETT BAD

Publicerad 2015-02-27 19:31:16 i Allmänt,

Igår kom som sagt hjärtat mitt, så mysigt, finns inge bättre en närhet av den man älskar. Men jag måsta dock dra iväg på buggen med och det går verkligen framåt, fått lärt sig yttligare någon vändning nu med. Annars beställde vi hem mat och bara njöt av varandra sällskap.
 
Idag va vi ut på stan för älsklingen skulle skaffa pass och lika bra få de gjort en att göra de sista sekunden innan vi ska åka, känns inte som allt för långt bort innan vi åker. 1,5månad sen smeker solen ens hud igen, LÄÄÄÄÄNGTAR!
 

NYTT IN
 
 
Idag innan gymet idag  tog jag Kymaro med ut på en promenad, 1,2mil vart det och ja Kymaro krävde en dusch efter kan man väl lätt säga.
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-02-27 20:51:41

Oops! Förstår att det blev en dusch. Min blir nog skitig å han är ju en bit högre :p Less på det här vädret med gegga o halka!

Svar: ja uscha fy ge oss vår nu tack! :D
Madde

Postat av: Joline

Publicerad 2015-03-01 11:58:12

Hoppsan! Det var allt en smutsig hund. Hoppas han uppskattade duschen ;) Jag kan tänka mig att det blir många duschar när vädret är såhär!

Svar: haha ne han skulle nog hellre ha gått runt så där skitig :P
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela