Madeleine Wall

MAT

Publicerad 2015-12-09 12:53:43 i Allmänt,

 Efter som jag inte kan träna får man tänka extra på kosten och ja jag har äntligen fått tillbaka min gamla vana att äta havregrynsgröt m. äppelmos och mjölk till frukosten, och ja en dag kan väl inte börja bättre en så? Så detta ska jag hålla i och äta mindre mackor en vad jag gjort sista tiden för det är rent skit att stoppa i sig.

 
Red Bull ZERO ett måste i mitt liv :P
 
 
 
Idag kommer min kärlek äntligen hem, bruka inte sakna han så mycket som jag gjort nu men det är väl för man typ bara sitter hemma och inge annat att göra typ. Så de blir underbart <3

Haha sen igår skulle Linda komma och bara nämna "Kommer Nina" gör Phoenix galen han sjöng och höll på hur länge som helst. Ja Nina är hund alltså :P  Kolla: KLICKA HÄR
<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela