Madeleine Wall

LONDON - Del 1

Publicerad 2014-09-11 08:02:04 i London 2014,

Alltså London min älskade stad skulle lätt kunna bosätta mig där. Otroligt trevligt folk och ja finns de nå som man kan sätta på minus sidan? Ja en sak långt hem till mamma ;) Men JAG ÄLSKAR stället och shoppingen är ju bara bäst där.

Så man kanske ska via det ”lilla” jag hittade där. Förstår inte hur man alltid bränner några tusen mer en vad man tänkt? Men lite billigare vart de iaf än förra året jag var där, tänkte första skriva lite om varje dag men inte alla bilder tillgängliga just nu så kastar ut lite bilder på shoppingen iaf.


SÖNDAG I LONDON
Idag stod en heldag med shopping på agendan och ja det vart massa shopping kan jag lova, förstår inte hur jag har hittat en sambo som även är en kille som kan gå en heeeeel dag i London och shoppa utan att klaga en enda gång!? Är han bög skulle man nästan kunna fråga sig men tur så är inte fallet så, inte vad jag vet iaf men efter alla bög klubbar vi besökte i London så kanske de är osäkert nu ;)

Bh, trosor, Två tröjor, Topp, sport bh, nagelborttagning, Godis ;)
 
Äntligen så har jag mina Nike Air Max
 

Tröjan till jul är fixad ;)
 
Älskar att det finns så mycket underklädes butiker I London med stora cupor så även mina bröst får plats i bh:arna.
 

Hur mysiga var inte dessa? Super för mig som alltid fryser om fötterna
 
 
Självklart va man in på Chelsea shoppen!
 

Lite mer shopping, känner jag gjorde bra val rensa garderoben innan vi åkte ;)
 
Dessa måsta jag självklart köpa, ROSA <3
 
På kvällen gick vi ut och käka på Angus Steakhouse som har sån grymt god mat, riktig mysigt. Sen efter det drog vi vidare på puben för några Öl och när puben stängde drog vi faktiskt hemmåt då man var hel slut efter denna dag.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2014-09-11 13:39:17

Massa fina saker har du köpt!

Svar: jag kontaktade samordnaren på mitt gym, fick testa att hålla i ett pass inför instruktörerna där och fick lite information. Har inte gått någon utbildning för att bli instruktör. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela