Madeleine Wall

KROCKAD

Publicerad 2014-09-30 07:57:11 i Allmänt,

Mitt bröst är typ döende av träningsvärk.. Igår när skulle köra det på spinning/styrke passet så kände jag att det sved bra nog med sen söndagens pass och kan lova att det inte är bättre nu heller. Så ja gårdagens träning tog bra. Idag står det spinning på schemat + lite gym övningar efter det.

Annars var jag och älsklingen ute i hemlingby igår och gick med hundarna på elljusspåret sen var köpte lite hundmat och Aimi min lilla prinsessa fick både nytt täcke och sen ett halsband med.

 

Och var ju och kolla på bilen min med eftersom jag måste hämta saker ur den.. Och jag har nog inte berättat här att jag krockade den dör typ 2 veckor sedan? Eller krocka jag körde in i en lyktstolpe + cykelställ, så de kan gå ;)


Bilen ser ju pigg ut ;) Ne men hel del göra och de skulle börja till veckan om de fick grejorna från USA då. hoppas hoppas.. Fördelen och mans ka se en fördel med krocken är att jag nu får nu två nya framskärmar efter som varit bubblor I lacken på en utav den sen hade de tydligen blivit en lite liten repa på huven så den lir ny lackerad och de va super då det var bubblor där med och fälgen jag kört mot trottoar kan och förstör tidigare vart helt paj så den blir nu med, så var ju nästa tur I oturen detta då bilen blir som ny.
 
       
Nya täcket och halsbandet till Aimi. Och nej jag har inte kläder på mina men om det är 20- ute och snöar massor bruka jag köra regntäcke för de inte ska bli blöta.
 
 Mina fynd från helgen :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2014-09-30 21:42:21

Du kanske vet det redan men en omlackad bil rostar lättare än om den inte varit det. Om du skulle få nått stenskott på kanten av huven sen kan det vara smart att försöka fixa det snabbt, fylla i med penna, så att det inte blir att rosta. Det ska man ju i och för sig göra redan när bilen är ny :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela