Madeleine Wall

HITTA HIT IGEN ;)

Publicerad 2014-09-29 08:12:49 i Allmänt,

Lite tyst här..

Men blir så när man är borta sen är inte jag så sugen på blogga på helgerna heller eftersom jag knappt sitter vid datorn då. Men på fredag morgon åkte jag Susanne och Pernilla till Eckerö för hundutställning, och ja det var min sämsta utställning hittills och jag vet inte om jag kan påstå åkte med dåliga hundar då båda är champions redan och alla som stod för championat åkte ut, så det var en kass domare som hade missat att läst rasstandarden. Men åkte hem redan vid 1 på lördag så var skönt att va hemma itid.. Glömt tagit bild på de jag shoppade i Taxfree så får göra det idag när jag kommer hem.

Men på lördag kväll gick jag och älsklingen ut och åt på O’learys och kolla på hockey och fotboll. Sen igår vakande jag så pass tidigt så jag tog en lång promenad på morgonen sen vid 11 hade jag mitt muskeltabatapass och duschade osv på gymmet för jag och molle skulle ut på stan för skulle köpa jacka och ett par byxor. Jeans hittade jag på Mq sen köpte jag min fjällräven jacka som jag sucktat efter ett bra ta. Sen var träffade Jakob en sväng innan Rasmus och Rickard kom till Gävle för skulle ut ock käka så satt där snackade ett bra tag innan de var tvungen dra vidare hemmåt sthlm.

Och nu måndag igen… Och ny träningsvecka :D

KOMMANDE TRÄNINGSVECKA:
Måndag: Lunch: Spinning styrka Eftermiddag: Gym
Tisdag: Spinning + gym
Onsdag: Lunch: Somamoves Eftermiddag: Spinning styrka
Torsdag: Lunch: Muskel tabata Eftermiddag: Spinning
Fredag: Spinning
Lördag: Spinning + Gym
Söndag: Powerwalk

 


Kid, Aimis stora beundrare :P
 
 
Det bästa med helgena är att käka ute och slippa laga mat..
 

Nya byxorna :)
Nya jackan, Fundeerade på matchande mössa ett tag men tänkte får köpa den senare om de visar sig att bli så kalt ;)
VÄNTAR VALPAR I VINTER <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela