Madeleine Wall

LAT? Nja..

Publicerad 2014-10-22 09:11:02 i Allmänt,

Känns som jag varit jätte lat dessa dagar med att bara träna ett pass.. Blir väl lite så när man van att köra dubbla pass vanliga fall, men ja lat vetta sjutton om man kan kalla det för hjälpt Renée att packa sen igår körde vi alla sakerna. Så åkt dit direkt efter jobbet sen hållit på hela kvällen så nu har hon typ bara möbler kvar och de ska dom köra på fredag.

Idag blir det Soma Moves sen tänker jag ta en powerwalk i eftermiddag, alltså inget gym. Idag som planerat. Ladda ännu mer istället till morgon dagens muskel tabata! :D

Planer i helgen då? På fredag kör jag upp till Ljusdal för vi var några som skulle gå ut käka och dricka men det där lilla gänget har tydligen blivit 30pers så ja det blir ju grymt kul. Sen på lördag blir det konsert, Markus Krunegård så blir nog en toppen helg. Och till det bästa så blir min klar nu i veckan, som jag längtat efter min pålle.. Så vi hinner ta någon tur innan den ska in i vinter vila, och de kommer vara som ny med ny lack, nya däck och fälgar och ja lyktor, rubbet liksom. Slutnotan? 120 000:- så man får va glad man har försäkring för jag betalat hela 4 000:- och får som en ja helt ny bild, fräscht åka i till nästa sommar alltså :D Nästan värt att krocka den kan man ju se det som :P

Ser förmodligen bätter ut när jag hämtar den imorgon eller på fredag ;)
 
 Förra veckan Soma Moves
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela