Madeleine Wall

LEVER

Publicerad 2014-05-26 11:39:22 i Allmänt,

Här är det glest mellan inläggen men jag LEVER! Känns som jag jobbar och kör och pluggare teori och promenerar i massor för det är ungefär vad jag hinner med på vecko dagarna. Inte blivit mycket gym sen vi kom hem men gåt många mil istället då vi haft sån otroligt bra väder så det + cykling har jag fått så på latsidan ligger jag då inte!!

Körkortet? Det går super kör en massa nu på körskolan, pluggar teori men nu kommer jag ha lite extra ledigt så jag ska djupdyka in i böckerna då så jag får det klart sen på onsdag ska vi iväg byta bil med mamma så jag kan övningsköra med älsklingen, vi har nämligen automat och är väl inte det bästa om jag nu ska lära mig köra manuell. Så nu ska det backas och parkeras för det behöver jag träna lite extra på annars går det låångt över förväntan med körningen.

 
I Lördags vart det stiftelsen med Petra och Renée i Furuvik och dom är grymt bra. Vart nån grogg och lite vin mer en så palla jag inte då jag skulle upp 05:00dagen efter för att åka på utställning.
SÖNDAG:
Som sagt upp tidigt söndags morgon för att åka på utställning, Magda hämtade upp mig vid 6 på Gävle bro för att sen köra vidare till Österbybruk. Hade tur med vädret då det var strålande sol hela dagen. För ut var hennes hund som skulle in i ringer direkt då det startade kl 09:00 och jag ställde upp och visade vackra Dustin. Gick bra han fick excellent. Sen efter det vart det låång väntan då Maaya skulle in sist utav allihopa på utställnigen, men jag är glad att jag åkte för vilken dunder debut hon fick Bästa tik/2 med R-cart och R-cacib så nu laddar vi om inför nästa utställning som är i Avesta om tre helger. Ser verkligen fram emot denna utställningssommar.

Jag och Dustin
 
 Jag och Maaya, glad efter vinsten
 
 
Buddha och Balder bara växer, och dom mår toppen.
 
På onsdag utökas våran familj med då vi hämtar hem denna lilla sötnos, Snöbollen's Vildvittra "Vittra". Som vi längtar <3
 

 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Publicerad 2014-05-26 18:43:58

indeed, gick mental ;) hahah.

grattis till vovens pris :)

puss gummsan

Postat av: Katta

Publicerad 2014-06-01 10:13:20

Hej, fin blogg du har :) Kolla gärna in min blogg där jag börjat blogga igen :D

Svar: Tack!
Madde

Postat av: Julia

Publicerad 2014-06-11 09:12:39

Vad mysigt med valp! Och vilken häftig ögonfärg hon ser ut att ha.

Svar: Jo nu är dom mer brun/gråa.
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela