Madeleine Wall

6 MÅNADER

Publicerad 2014-03-17 10:18:00 i Bukplastik,

Idag är det 6 månader sen jag la mig underkniven för att göra en stor buk plastik och det ångrar jag inte ens sekunda att jag har gjort. Få bort massa lös skinn även om det bara va drygt 1kg de tog bort så är de ändå mycket om man tänker rent skinn. Att kunna ha ett par byxor utan en stor skinnvalk är i vägen är underbart.

 

Resultatet? Otroligt nöjd med ärr osv om man tänker att det bara gått 6 månader och dom bleknar mer och mer och sen när man kan börja sola försvinner det mer. Nu blir det som en vit rand så de träder fram tydligare då man är brun för övrigt. Sen bra ärret ligger så att när man har trosor syns det inte alls och det är härligt om mans ka ha bikini på sig.

 

Är fortfarande lite svullen man kan som sagt ta 1-1,5år innan den lägger sig totalt. Likaså om jag gör för ansträngande saker kan den svälla lite med, men sånt man får ta och det ska förhoppningsvis försvinna med tiden. Men som sagt jag har allt min läkare Said Saidian på Art Clinic för detta super resultat, bättre en förväntat!


ÄRR EFTER SEX MÅNADER
Tycker ärren syns tydligare så här på bild en verkligheten.

 
 
 Innan OP och Fyra månader efter OP.
 Man ser svullnaden på magen på bilden och den är ungefär detsamma nu.
 
Sex månader efter OP Fyra månader efter OP.
Inte sån jätte stor skillnad men tycker svullanden är lite mindre? Se börjar kanske rupan ta form ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-17 12:21:50

Härligt inlägg ser bra ut! Tar dt 1,1-5 år t svullnaden lägger sig? Sa de dt på art Clinic?

Postat av: jenny lundeqvist

Publicerad 2014-03-17 13:50:46

Hej!
Vilken skillnad! Vill också göra en då min mage ser ut som din gjorde innan op. Ska visa min man bilderna och övertala honom till att ta ett lån till...

Svar: Ja det är stor skillnad. Glad att jag gjorde det och absolut värt det! :)
Madde

Postat av: My Holgersson

Publicerad 2014-03-17 19:46:26

Det ser ju verkligen toppenbra ut, trots att det inte gått mer än 6 månader! :)

Postat av: Marie

Publicerad 2014-03-17 21:44:17

Ohh kanonbra

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-18 22:24:12

Stor skillnad !

Postat av: Emmi

Publicerad 2014-03-19 03:36:48

Är detta något du betalat själv? Har för mig att jag hört att man kan få den betald, men det kanske bara är om man har sjuuukt mycket överskottshud :)

Svar: Ja jag har betalat själv då jag hade för lite för att få den betald.
Madde

Postat av: fight4fit

Publicerad 2014-03-19 06:57:13

Oj, vilken förändring! Bra där!

Postat av: tess

Publicerad 2014-03-19 15:48:07

Ser superbra ut ju. :)
Jag skall ev göra min i vinter :D Ser sjukt mycket fram emot det. :) Och när man tittar på dig och ser hur bra det blir så blir man ännu mer taggad på det. :) Sån inspirationskälla är du. :)!

Sen har jag en fråga till dig och om det är någon mer som läser kommentaren som är GBP opad..

"Har du problem med ont i skelettet och benen i kroppen lixom?. Brukar dina höfter lixom låsa sig ?".

Postat av: Marie

Publicerad 2014-03-19 16:31:42

Visst är hon =D

Postat av: Esmeralda

Publicerad 2014-03-21 16:57:12

Det ser ju bra ut! :D Nice, lycka till :D

Postat av: Linda

Publicerad 2014-03-29 12:17:06

Så sjukt jävla snyggt det blev! äckligt sotis!

Postat av: malin

Publicerad 2014-04-11 12:35:20

Riktigt snyggt!! :D Även jag är sotis här! ;)
Gjorde en gastric bypass 29/5 2013, och nu mår jag dåligt av mitt hängande löshud på magen och kärlekshandtagen.. Funderar på att kontakta Citadellkliniken i Landskrona för att göra en full bukplastik. (Ska göra bröstlyft och förstoring inom snar framtid också.) Det jag undrar är om du nämde att du är opad? Man ska väl varit viktstabil i 1år?

Postat av: Sara

Publicerad 2014-04-11 21:49:10

Wow , så avis på din kropp!

Svar: tack du! :)
Madde

Postat av: malin

Publicerad 2014-04-11 22:01:57

Riktigt snyggt!! :D Även jag är sotis här! ;)
Gjorde en gastric bypass 29/5 2013, och nu mår jag dåligt av mitt hängande löshud på magen och kärlekshandtagen.. Funderar på att kontakta Citadellkliniken i Landskrona för att göra en full bukplastik. (Ska göra bröstlyft och förstoring inom snar framtid också.) Det jag undrar är om du nämde att du är opad? Man ska väl varit viktstabil i 1år?

Svar: Tack snälla du! :)
Jo jag är opererad. Jo man ska vara viktstabil 1år för att få den betald, men jag betalade mina operationer själv så då gör man ju som man själv vill, fast att rek från läkaren är ju att va viktstabil i 1år innan op.
Madde

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-14 12:00:24

Vad kosta bukplastiken?

Svar: Är ju olika på alla kliniker de där men jag betalade 64 000:-
Madde

Postat av: malin

Publicerad 2014-04-14 17:08:09

Tack för ditt svar! :)
Jag kommer också betala min bukplastik själv, då jag inte vill vänta 1,5 år till..
Hur mycket hud tog dom bort på dig? Fick du ny navel? (Minns inte om du lagt ut bild på den isf :) )

Svar: Så lite så.Ok men då behövs de inte va viktstabil i 1år för då betalar man ju ändå ur egen ficka. Jo navel ska finnas här i bloggen med, någon bikini bild. Tog väl som sagt med fettsugning hud osv typ 1-1.5kg.
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela