Madeleine Wall

TRÄNING

Publicerad 2014-07-30 08:13:31 i Allmänt,

Alltså vilken kroppsdel ska jag träna idag funderar jag på för varenda del I hela kroppen svider av träningsvärk. Men ja den kan bara botas på ett sätt och det är att träna mer!  Hade min första löprunda igår som va 100% smärt fri annars har jag fått som ont i magen efter bukplastiken, konstig smärta går inte att beskriva. Men visst den var på typ 3km bara och 20min men från att inte kunna sprungit sen september förra året mer en såm tester för att se om det funkar så är jag nöjd. Vill inte pressa för hårt heller för vill inte få den smärtan i magen för den håller i sig länge sen lir man svullen, gravid svullen och det är ju mindre kul.

 

Men jag tappat så många av mina tränings bloggar då jag varit lite inaktiv med att läsa nu under sommaren man har ni någon blogg som inspirerar eller så? Lägg till den i kommentaren så kanske jag får ny inspiration :)

 

Två inlägg på två dagar är inte illa! :P 

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2014-07-30 13:30:07

Kul att du bloggar igen :-)
Du ska veta att du är en inspiration för mig och säkert många andra. Jag har själv gjort en gbp för 3mån sedan och nu känner jag att det är dags att komma igång med träningen. Har du några bra tips för det samt hur många ggr i veckan är lagom i början? Har tipps till dig med ang träningsblogg. Här har du till Frida, en person som tävlar i bodyfitnes, borde väl kunna inspirera dig ;-)
http://fridabalefalk.shapemeup.se
Finns fler bloggar på den portalen
Finns fler på


Svar: Ja lite bloggande blir det väl :PTack så mycket jätte kul att höra. Hur går dt för dig efter din då? Jag gick ju otroligt mycket I början och vad som är lagomt är ju såå olika för alla. Jag är ju den som kör allt eller inget ;)Ne men gå lite varje dag är nog bra sen träna iaf 3ggr I veckan? Tack för tipset, ska kika in hennes blogg.
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela