Madeleine Wall

KÖR KORT & TJUGOFEM ÅR UNG

Publicerad 2014-07-21 09:26:19 i Allmänt,

Som sagt väldigt glest mellan gångerna, men jag har som sagt inte glömt er och kan saga att jag är mer aktiv på instagram och där heter jag Kymaro.

 Hänt sen sist då? Semestern är slut och det suger såklart men haft en super bra semester iaf och har njutit till 100%. Och en STOR sak som hände på min semester är att jag tog körtkort! Precis en vecka sedan nu och det är så jävla skönt och befriande, känslan är obeskrivlig. Förstår inte hur jag kunna dragit på det så länge? Från jag slog näven I borde och tänkte nu ska jag fan fixa det tills jag hade körkortet I handen tog det inte ens 2månader så det är ju knappast för det tar lång tid jag dragit på det, sett det som svårare en vad det var. Så ni som funderar på det bestäm er bara för jag lovar det är så värt det!

 

Träningen? Nu efter körkortet har jag varit fullt igång igen och det känns skönt, ska iväg nu på lunchen köra ett kondition + mag pass så kommer va så där lagom svettig och förmodligen mindre skratt glad ikväll ;)

 
Hudiksvalls Cruising..

Det har varit cruising varje helg på min semester.. Vi började med Power Big Meet I Västerås sen helgen efter det i Delsbo sen i helgen fick JAG köra på den i Hudiksvall och var massa bilar, riktigt kul och tror vi var hemma strax efter 4 på morgonen. Tur så höll Reneé sig vaken och mig sällskap på vägen hem medans älsklingen slocknade direkt han :P
Innan Delsbo Cruisingen..
 
Sen har jag fyllt år, 25år ung ;) Fick massa fina presenter :)
Detta I silver & guld fick jag av älsklingen som han har beställt hos en guldsmed så jag är ensam om att ha ett just sånt här, och så fint var det med. På brickan star det älskar dig.
 

Eftersom vi var I Ljusdal och firade min födelsedag tog vi ett lite extra firande och för att fira körkortet med i fredags genom att gå ut käka dricka och spela biljard.
 

Sen har det spenderat X-antal timmar på stranden med, mysigt.
 
 
Under förra veckan flyttade båda Balder och Buddha till sina nya hem, så tomt utan dessa två busfrön som kommer vara så saknade.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2014-07-28 18:44:03

Fast saknar dina inlägg...
Om vikt, kost och träning, shopping, outfits, jobb livet och fest :-)

Svar: Ja jag ska försöka fram over bli batter :) Men blir väl lite mindre nu när sommar och allt.
Madde

Postat av: Rebecka

Publicerad 2014-08-10 10:15:05

GRATTIS i efterskott till körkortet!!! Duktig du varit som tog det så snabbt.

Svar: Tack så mycket! :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela