Madeleine Wall

USCHA DYGN 2

Publicerad 2014-01-30 10:08:13 i Bröst operation,

Inatt har jag inte mått bra och inte nu på morgonen heller, ingen anning om det har med medecinen att göra? Men jag har googlat och de är tydligen inte ovanligt. Men sitter nu och väntar på att min läkare ska ringa upp. Det har kommer i 4omgångar nu då jag toksvettas, det rinner i princip svett på hela kroppen plus att jag vill spy men kan ju inte det pga  GBP-operationen så det gör bara jävligt ont. Det håller på i ca 5minuter med bara, så första gngen trodde jag hade ätiti dåligt då man har noll i mat lust s jag åt men det beror inte på det har jag märkt. Hoppas de är någon medicin man kan byta då så slipper jag må så här i 5 dagar till.
 
TUTTAR vs BUK
Annars funkar det bra. Om man jämnför denna operation med bukplastiken så gör denna mindre ont men var ändå lättare rör sig efter buken för då kunna jag använda händer osv när jag skulle upp lika när man skulle klä på sig. Nu kan jag inte ens borsta hårtet på mig själv, det får älsklingen göra. Likaså får han ta av och på mig tröjan dra upp byxorna på mig. Så jag är som en jätte bebis. Sånt klarade jag ändå själv efter bukplastiken. Men själva smärtan när man är stilla är ju mindre nu än på buken.
 
Sova går sådär med, inte så skönt att ligga helt stilla på rygg en hel natt. Så jag sover nog bara hälften av tiden jag är i sängen så det blir små korta sov stunder i soffan med. Det får en att känna sig som en pensionär. Tur jag har världens bästa sambo som står ut med mig just nu för han får verkligen gör ALLT.
 
Tur jag har min mys prinsessa som tar han om mig på dagarna när älsklingen är på jobbet <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-01-30 11:10:23

Det låter verkligen inte roligt! Hoppas det är nån konstig biverkning så du kan byta medicin bara. Usch!
Hur länge kommer du behöva hjälp med allt det där? Får du inte lyfta armarna eller kan du inte?

Jag beställde bikinin på ellos tror jag det var faktiskt.

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-30 22:48:35

Vad jobbigt att du mår dåligt men kan va narkosen som går ut ut kroppen eller ah reaktion på medicin? Ändå stor op. Fick du tag på läkaren?

Hahhahahha ah klockrent skrivet!

Jo haha inte så Pippi på ego bilder nu men tycker de e minst en halv storlek mindre . Men som sagt e nöjd! Du e ju så liten så tror du får på dig minsta strlk men tänk att du har tuttar nu!! ;)

Hoppas du får en bra natt utan komplikationer. Puss!

Postat av: My Holgersson

Publicerad 2014-01-31 09:52:10

Usch! Låter verkligen jobbigt det där.. Hoppas att din läkare kommer på vad det beror på och kan hjälpa dig med det.. Skönt att du har en sån fin sambo som tar hand om dig! :) Hoppas att du blir starkare för varje dag som går nu så du fixar att dra upp byxorna själv snart! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela