Madeleine Wall

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-23 19:13:17

Söt du e <3 jo da men d e ba mkt, inte allt e negativt men klart att dt skapar ändå ångest . Men nu blev dt ett super litet inlägg haha, imorgon ska jag gö nytt Atkins schema, så d blir d en till update.

Ja men of course att jag gör;) måste!! Körde tre pass idag. Men sen måndag har d vart ett pass hemma och ett på sats. Okej men fan va nice att du ska börja köra klasser kmr bli kul! Du får testa combat!

Alltså wow vilken grym skillnad dt e mellan bilderna! Du ska va så nöjd!! Hur e d med vikt och snitt?

Puss!

Postat av: Myzan

Publicerad 2014-01-23 21:37:50

Ja jäklar vilken skillnad! :) Plastiken ser ju superfin ut redan nu, trots lite svullnad! Tänk vad gött det vore att bli av med min degmage och få något plattare! :)

Postat av: EllinorO

Publicerad 2014-01-23 23:05:32

Du är så jäkla modig! Och du är skitsnygg både innan och efter. Alltså skulle jag va lite modigare så skulle jag också visa min mage, men min hänger och är full och jag vågar inte.
Kan inte du lägga till mig på instagram
ellinorwo heter jag där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela