Madeleine Wall

DYGN 3

Publicerad 2014-01-31 13:11:26 i Bröst operation,

Vi har iaf kommit på varför jag mådde så otroligt igår och det är för jag inte tål morfin tabletterna. Så har fått slutat med dom och käkar nu bara alvedon för att slippa må som ett as, lite ondare har jag men det får jag ta. För att måsta spy svettas är 1000ggr jävligare när man är opererad och ändå inte kan spy.
 
Men annars är jag lika handikappad. Jag och älsklingen åker ner till Norrköping idag då han ska städa ut de sista i lägenheten så vi blir av med den. Så vi bor hemma hos hans mamma då så de är smidigt slipper jag följa mednär han ska städa ur för orkar inte så mycket just nu utan att bli helt slut i kroppen. Sen ska jag inte heller göra nå allas första 1-2veckorna.
 
Aimi snor åt sig kvissten efter vindruvorna :P
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-01 17:21:45

Oj vad jobbigt ! Fan va tråkigt att du har så ont efter op med brösten jag kännde knappt av de, båda ggr. Men buken .. Där herregud.

Ja men kör på s! Se till och vila nu gumman puss

Postat av: Karin

Publicerad 2014-02-01 18:24:28

Skönt att de kom på vad som var problemet. Synd bara att du behöver ha mer ont bara.. Du vet att det är övergående så det är bra men det kan vara nog så jobbigt iaf tills det är över.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela