Madeleine Wall

STRETCHA

Publicerad 2014-02-28 07:05:53 i Allmänt,

Är det överskattat?

 

Man hör vissa sägar att det inte behövs och vissa tycker det är livsviktigt, men hur är det egentligen? Ska man verkligen behöv lägga ner tid på att stretcha efter varje gym pass? Jag kan förstå att det är bra om man är stel korta muskler osv men jag har alltid varit en sån som kan slå knut på mig själv och känner aldrig att det stramar för musklerna är korta. Och har jag då verkligen behov av att stretcha? För det är ju såååååå tråkigt.

 

Det jag är noga med innan träning är bra uppvärmning för att inte sträcka eller skada någon muskel, men sen som sagt de där efter träningen har jag alltid hoppat över.

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Publicerad 2014-02-28 09:32:31

haha i början så tycker man antingen att de e för stora sen för små. Jag kan tycka ibland att jag kanske borde ha gått upp en strlk men samtidigt så e jag nöjd som de är. vill ej folk ska egentligen veta, konstigt va? Tycker du har bra strlk!

Hoppas du och killen ej bråkar nu på ett tag ;) <3
puss puss

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-02 16:13:01

Jag stretchar aldrig. Jag är alldeles för mjuk och överrörlig så det ger ingen effekt. Däremot så är jag noga med uppvärmningen. Med andra ord håller jag med dig - stretchning är överreklamerat. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela