Madeleine Wall

FREDAG!

Publicerad 2014-02-28 13:14:00 i Allmänt,

Gud så skönt snart är det helg, fredagar är bästa dagen på veckan då kroppen och huvudet är slut efter veckan och man vet att man blir ledig. Fast oftast gör man ju 1000saken ändå på helgen men det är roliga saker som man hämtar energi ifrån.

Så idag åker jag och älsklingen ner till Norrköpingefter jobbet för ska på dop imorgon till lilla Nils som ska döpas sen har vi inte bestämt oss hur vi gör om vi stannar där nere tills på söndag eller om vi åker hem redan efter dopet. Beror lite på vad vi känner för och om vi hittar på något där nere. Ingen ide att va där nere och bara sitta hemma för då kan man lika gärna åka hem och bara slappna av och slippa åka på söndag men kan va kul för Molle få träffa lite vänner när vi ändå är där nere så vi får se vad som händer. Men oavsett så blir det hem på söndag i tid så vi hinner med söndagens tränings pass.

 
De senaste inköpen:
Lite mer våriga byxor så nu får våren kommma, tack!
 
Och en sommrig topp.
 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2014-02-28 14:13:28

Ha en riktigt härlig helg. Jag jobbade förra helgen, så denna ska jag bara njuta av ledigheten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela