Madeleine Wall

VÄNTAN

Publicerad 2014-12-19 17:13:17 i Allmänt,

Går i väntans tider nu på Aimis valpar skall komma så fördröjer tiden med valpmys <3



Vart och klippt mig idag med, blir bara kortare och kortare får nog flint där ifrån snart. Ska fixa bild sen att lägga upp. Passa på tog fika med Sandra Markus och Edvin med på köpingen sen shoppa lite. Men nu väntar på min Marcus skall komma så blir de bara lungt hos mamma ikväll. Och ja ni undrar kanske varför jag skriver Marcus med K ibland? Är så att min bror stavar med K Och kärleken med C så inte så jag har dålig koll :p

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-19 22:52:50

Hej. Måste fråga. Hur länge använde du korsett/gördel eftet din bukplastik? Mima instruktioner var 4 veckor dygnet runt. Sen 4 veckor dagtid....
//Jenny

Svar: 3månader dygnetrunt sen 3 månader med halva dygn.
Madde

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-19 22:53:22

Hej. Måste fråga. Hur länge använde du korsett/gördel eftet din bukplastik? Mima instruktioner var 4 veckor dygnet runt. Sen 4 veckor dagtid....
//Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela