Madeleine Wall

SEMESTER

Publicerad 2014-12-18 08:34:15 i Allmänt,

SJU timmar kvar sen går jag på 24 dagars lång semester, fatta hur underbart!? har aldrig haft sån lång semester sen jag började jobba och de är ju typ sen studenten 2008. Oj nu fick det en att känna sig gammal men som sagt underbart ska det bli och grädde på moset så blir det en till valpkull i helgen med efter min lilla prinsessa Aimi <3

 

Planer på ledigheten då? Åker till Ljusdal idag med alla hundar och packning och blir där till den 27 så innan de ska det väl hinnas med en hel del, och 27 blir det utgång i Gävle sen drar upp till Ljusdal igen den 28 för ska fira nyår osv där uppe.

 

Träningen?
Tror jag hostat upp lungorna nu men börjar ge med sig lite iaf men själva förkylningen bättre. Men absolut ingen träning en så får väl sätta igång där efter jul med promenader annars kommer jag dö om jag inte rör på min nå alls. Kommer väl rulla fram isf efter jul och mindre kul de för vill gärna komma i nyårs klänningen tänkte jag iaf ;)

LÄNGTAR..
 

Sen dö söthetsdöden <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-12-18 15:08:28

Åh, spännande med en till kull. De är ju så söta! :D
God jul och gott nytt år!

Svar: Tack, jätte kul med dom små iaf.
Gott Nytt år på dig med :)
Madde

Postat av: Anki

Publicerad 2015-01-10 23:30:31

Förstår att du har det bra på din långa vintersemester ☺ Men hoppas du kommer ur bloggtorkan snart, får ju abstinens här! Har tom läst gamla inlägg i arkivet i brist på annat haha. Nej då, kul att läsa lite gamla inlägg faktiskt. Kan du inte skriva lite mer om outfits,jobb,fritid och träning, som du gjorde då? Vore också skoj med lite reflektioner ibland gällande din gbp, vikt och hälsa idag. Ha en god fortsättning och hoppas du bloggar snart igen ☺

Svar: Ja jag har haft det super, njutit fullt ut vill jag lova :D
Ja jag ska bara blogga ikapp allt nu som inte skrivit om så ska jag få fason på den här bloggen igen :) Gott nytt år på dig :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

27år och bor i Färila (Hälsingland) med min sambo och våra hundar. Väntar vårt första barn den 6 januari 2017 <3 2012-05-29 Gastric Bypass på Gävle Sjukhus2013-09-17 Stor bukplastik på Art Clinic Uppsala 2014-01-28 Bröstförstoring med lyft 470cc på Art Clinic Uppsala

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela